tirsdag 29. september 2009

Hei igjen alle sammen!

Masse nytt!!

Forst: Marlon har mistet sin forste tann :)
og her er han i klasserommet sitt :). I dag hadde han 3 timer med skole..




Fotball
Etter skolen gikk vi for aa kjope fotball og finne en park hvor vi kunne spille.

I parken (som ligger ca 10 min gange fra der vi bor) saa vi noen gutter som spilte med en liten fillete handball. Siden vi maatte hjem og skifte til sko, kjopte vi like godt en ny fotball til guttene samtidig.

Da vi kom tilbake spurte jeg guttene om de hadde en annen ball.. det hadde de ikke. Saa da fikk de den andre ballen vi hadde kjopt. De ble saa glade. Kysset og luktet paa ballen alle 3. Saa var det bare aa spille og teste den.

Ettehvert kom det ogsaa 3 yngre gutter. De begynte aa spille med Marlon og skravlet masse med oss. Det gjorde egentlig alle sammen.
Da jeg tok fram kamera ble det stas. De ville se bilder av seg selv og jeg tok flere video snutter som de fikk se.

En ting som jeg synes var trist. Alle guttene hadde veldig daarlig skotoy. Noen daarligere enn andre selvfolgelig. Store hull og ekstremt slitte.
Saa da lurer jeg paa om noen der hjemme har lyst til aa vare med paa aa kjope sko til guttene.
Vi skal en tur bort i morgen ogsaa. Vi har avtalt og motes igjen.
Helt greie sko koster mellom 50 og 100 kr.
Jeg legger inn bilder fra innkjopet, saa dere faar se hva pengene gaar til :)
Fint om de av dere som setter inn penger sender meg en melding om hvor mye. Da jeg ikke faar sjekket kontoen i morgen. Men skal sjekke facebook og mail..
kontonr: 0540 33 77564

Disse guttene har ikke mye. Det er et fattig omraadet vi bor i. Vi har faatt tips om andre parker aa dra til som er finere, men de ligger et lite stykke unna.








Ellers har vi det fortsatt bra. Jeg er ogsaa alene i klassen og har faatt masse lekser.. Saa da blir det litt jobbing paa meg etter at Marlon ha sovnet.
Litt om familien vi bor hos:
Mor: Lager maten og er sjefen.
Far: Har diabetes, sliter med smerter. Er en luring. Mater hundene under bordet naar mor ikke folger med.. ris, brod etc
4 barn som kommer og gaar (1 er dod, men hun fortalte ikke mer om det)
1 hushjelp
De driver kopiering av rekvisita med logo og har noen ansatte som kommer og gaar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar