mandag 25. januar 2010

Siste ukens oppdateringer!!

Barnehjemmet: BHene er delt ut. Det var stor stas. Det ble til og med en BH på Melba, som har veldig store... En av jentene viste meg den ene hun hadde og den var alt for liten til henne. Ei annen viste fram sin, og den var full av hull. Sheila skulle ønske hun hadde litt større, så hun også kunne ha plukket seg en. Det var litt få eller ingen til de med de minste puppene, så jeg skal bruke litt av pengene jeg har til overs og kjøpe et par til.
Når det gjelder disse pengene som er til overs.. så venter jeg nok til mars med å bruke dem. Eventuelt blir dem brukt til fattige barn i Trinidad/Tobago eller Panama. Har tenkt paa skoleutstyr, siden skolen begynner her i feb. Har noen kontakter ang gratis fargeblyanter etc. så send meg gjerne en mail så raskt som mulig. ina_svendsen@hotmail.com :)

Sånn ellers: Uken har vært strålende. Solen kinner og vi går i skyggen pga den sterke varmen :). I helgen har vi vært på kino, barnemuseumet en gang til og vært på ”cowboy-fest”.
Siste rampestreker fra Marlon:
- Dratt ut dopapiret ned til gulvet og klippet mønster i det..
- Dratt dopapiret fra doen og inn på Dinorah sitt rom..
- Snoket i skapet og funnet norsk sjokolade og spist en utrolig stor mengde,,sølte på senga og prøvde å vaske den, slik at jeg ikke skulle se.. resulterte i våt seng med sjokkis flekker på lakenet og masse vann på gulvet på badet.
- Later som han spiser maten sin.. men sniker den ut igjennom dørsprekken til hunden Poky..
- Og så er det noen flere småting som raping, smiske til seg is og godteri etc

Ellers friske, men ikke så raske, da kostholdet har økt og bevegelsene minsket.

Har hatt et par kvelder med gasslukt fra Turrialba vulkanen og et jordskjelv på 5, som vi ikke merket.

Noen siste tanker..
Vi reiser snart til Trinidad & Tobago, noe jeg gleder meg masse til. Der skal vi møte mange gode venner fra Norge.


I den siste listen over hvem som kommer, var navnet til min kjære gode søte venninne Jeanette med. Da jeg spurte gjengen om det er tilfelle at hun kommer, fikk jeg til svar; ”nei, hun kommer ikke”.
Så nå lurer jeg på om Lamisi surrer med venninnene sine eller om Jeanette faktisk er en luring og dukker opp med sitt strålende vesen!!!???!!! Jeg har ikke klart å få tak i henne i det siste!!! :D :D Ser du dette Jeanette - saa skriv til meg ;)


;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar