mandag 28. september 2009

I gang med blogging!!! :)

Da prover jeg meg paa litt blogging hehe. Takk til Jorn som har opprettet denne for meg.

Vil starte med aa fortelle litt fra i dag..
Marlon slo seg vrang ang spraakskolen. Saa jeg ble skikkelig satt paa prove. Men etter en time med prating, taarer og mat gikk det litt bedre.. vi kjopte en lego bil paa vei til skolen, optimismen begynte aa stige. Men da vi kom fram, var jeg 1 time for tidlig ute.. tyyyyyyyyyyypisk meg.

Saa derfor sitter vi naa paa internett kafe.. (Marlon synes det er rart det heter kafe, naar det ikke er mat etc her) Han surfer paa nrksuper.. haaper bare det gaar bra paa skolen etterpaa...

I gaar kveld dukket ogsaa opp et par tyske jenter i huset. Saa naa er det mye folk der.. koselig det.

Ellers har vi funnet litt mer ut av nabolaget.. kort vei til MC Donald, Lekebutikken, Hobbybutikk, skolen, parken etc
Men det er mye trafikk og eksos. Gleder meg egentlig til aa bli ferdig her og komme oss til Cartago og barnehjemmet.

Mulig vi blir med en som bor i narheten til det barnehjemmet hun jobber paa her. Saa Marlon kan ha litt mer kontakt med barn. Det blir muligens i morgen etter skolen.

Dette var dagens test med blogg... hihi

3 kommentarer:

  1. Det blir moro å følge med her, jeg skal melde meg som følger! :-)

    SvarSlett
  2. Saa moro. Maa man vare medlem for aa kunne skrive kommentarer?

    SvarSlett
  3. Se der var hun i gang, ja! :D

    Jeg har satt opp bloggen slik at man må 'logge på' med en google-konto eller en OpenID for å kunne kommentere.

    Hovedgrunnen til det er for å unngå spambot-kommentarene som ellers hadde florert, men også fordi det er mye koseligere for Ina å kunne se hvem som kommenterer postene hennes.

    Nå må jeg nesten skrive en liten artikkel til den neste 'Blekka', så vi får opp trafikken her...

    SvarSlett