onsdag 21. oktober 2009
















Siste nytt fra Cartago..

Marlon har vaert i barnehagen alene for foerste gang. Han likte det veldig godt og sa at i dag hadde det vaert den morsomste dagen der. Paa fredag skal han begynne aa faa lekser.

Vi har ogsaa besokt en annen barnehage her. Det er mulig han maa vaere der litt og, da den andre barnehagen er stengt mellom 5. des og 1. mars. Han synes det saa spennende ut der og :)



Paa bildet ser dere Marlon sammen med to av guttene fra barnehjemmet. Han i midten er 7 aar og gaar i foerste klasse. Han andre gaar sammen med Marlon i barnehagen. Marlon har faatt barnehagedrakt i dag og det var stas. Vi maa ut og lete etter matboks i dag.


Vaeret: Det gaar en kraftig orkan paa nordvest kysten og oppover mot Mexico. Vi blir rammet ved at vi faar noen kraftige regnskurer paa kvelden med lyn og torden.

I dag hadde jeg med noen nye boeker til barnehjemmet. Det var veldig pop, de satt seg ned og leste for hverandre og jeg leste.. (forsto ikke alt jeg leste da.. :) men det ble en fin kosestund.
..og saa har jeg hjulpet til paa kjokkenet og med klesvasken.
Jeg blir stadig kjent med nye barn og kommer mer innpaa noen av de andre.. :)


Legger med et par bilder fra huset. Begge bildene er tatt etter opprydding.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar