mandag 28. september 2009

Back to internett kafe.. Ikke saa mye aa gjor naa. Det pos regner hihi. Foler meg som Ina fra beste ostkant uten disse norske bokstavene haha

Jeg maa jo bare fortelle at spraakskolen gikk veldig bra. Marlon gikk inn med godt mot. Han fikk en ung og sot jente, akkurart slik han onsket. Han var faktisk redd han skulle faa en gammel dame haha. Vi hadde bare to timer i dag og skal oke for hver dag. Da vi var ferdig var han hoppende glad. Hoppet helt hjem til huset og rundt seg selv..

Marlon: Jeg snakket norsk og hun snakket spansk. Vi forsto hverandre. Hun forsto meg. Jeg skal lare henne norsk, men i morgen skal jeg lare litt spansk og vise henne at jeg kan telle til 15. I dag har vi bare lekt sammen. Naa vil jeg vare der. Hele tiden. For naa kjenner jeg henne..

Dette var det beste jeg kunne hore.

Om en time er det middag. Vi faar veldig bra mat hos familien. Tror allikvel det ikke blir saa mye bonner og ris paa oss etter at vi kommer hjem haha.

I morgen skal jeg snike til meg noen bilder fra skolen. :)
Ikke noe problem aa henge her, naar marlon ser barnetv paa nettet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar