onsdag 4. november 2009

Heia igjen..

En liten oppdatering :)

Paa torsdag spiste jeg en sandwich ute som hadde en korrupt skinke.. det resulterte i magetroebbel. Paa loerdag toppet det seg.. da steg feberen til 39, jeg begynte aa kaste opp og fikk diare...
Men da feberen var stigenede 39+ kom det ei nabo dame innom for aa gjoere litt underverker.. Hun beggynte aa massere meg paa armene og skuldrene.. feberen forsvant med en gang. Ingen paraset inn i bilde og feberen kom heller ikke tilbake den natten. Jeg ble foret med heksebrygg i flere sorter, men det hjalp ikke stort. Floey paa do hele natta.
Soendag var like ille.. paa kvelden dro jeg til legen.. fikk medisin intravenoest.. etterpaa kom en kraftig magesmerte og jeg holdt paa til 4 paa natta igjen..
Mandag.. ute og kjoepte medisin.. bedring.. bedring.. i dag er jeg bra!!!!!!

Saa de siste dagene har jeg egentlig bare tilbragt sammen med kakerlakken paa do. Man er aldri alene her :)

Marlon har vaert tolmodig og lekt med familien, bilene sine, pcen etc og stelt pent med meg.. loep stadig inn paa kjokkenet til Dinora: Agua a mama, agua a mama, agua a mama...

En litt artig ting fra i gaar. Nora (tyske jenta som bor i huset med oss), var veldig bekymret over en lukt paa rommet sitt. Hun lurte paa om jeg kunne komme og kjenne etter om det kunne vaere sopp. Hun hadde ogsaa funnet noen moerke flekker paa gulvet der lukten kom fra.
Vi snuste rundt etter hva dette kunne vaere.. lukten var syntetisk.. neglelakk lignende..
Etter aa ha luktet rundt i 10 min, fant vi en "go lukt" som man henger paa do.. Hun ble saa glad og vi kastet den i soepla med en gang hihi.. I to mnd har Nora vaert redd for at hun har pustet inn mugg sopp.. :D :D

--- Marlon har oedalgt stroemkabelen til pcen.. har bestillt ny.. men vi er uten pc i noen uker.. saa bilder etc kan bli litt mere tungvindt fremover...

--- I morgen reiser vi til Manuel Antonio.. blir borte til soendag eller mandag eller tirsdag hehe.. Vi faar sitte paa med et par stk som har leid bil, saa det blir bra. Gleder oss masse. Her skal vi innpaa apekattene ;)

I gaar ble Marlon klippet.. han ville ha noen linjer paa siden og endte opp slik :) . Alle i barnehagen syntes han hadde faatt en fin stjerne i haaret hehe :)
Maa si jeg var ganske redd da han for rundt hodet paa han med et barberblad i haanda...
Pris: 20 ,- nok




1 kommentar:

  1. Halla ina og marlon.
    Hvordan har dere det? vi leser bloggen din regelmessig og koser oss med bilder. HAper dere nyter oppholdet:)
    Ang sveisen til marlon, den var heftig! Marlon er blitt en liten gangsta :)
    Kos dere videre A ikke finn på no bQll
    Hilsen Stefan og dina. (Hu er btw på strikkeklubben nA HAHA!)

    SvarSlett