fredag 30. oktober 2009

Heia!

Jeg var litt raskt ute med jula har jeg funnet ut.. blir jo litt ivrig noen ganger og skal faa igang ting litt raskt :) hehe
Jeg finner ut litt nytt hver dag, saa det er ikke noe stress. Planene mine endres hele tiden haha.
Saa da kommer jeg tilbake i desember med et skikkelig julegaveforslag til dem som oensker.
Legger med noen bilder. Luis er en herlig gutt som jeg har kommet veldig naer. Og se paa den nydelige jenta... Vi er stadig ute og kjoeper garn til henne. Hun liker aa strikk skjerf av alle ting..!!













Marlon stortrives hos Dinora. Naa har han sovet to netter sammen med henne. Jeg blir litt motarbeidet hos familien.. det jeg vil at Marlon skal slutte med feks rape ved bordet etc, synes denne familien er kjempe goy og ler seg skakk i hjel.
Marlon elsker disse rennende langs veien. Jeg er ikke saa glad i dem.. her om dagen satt det en stor raatte i den!!!!
I gaar var vi med og feiret pensjonist dagen her.. ganske artig hehe.. bilder paa facebook..
I dag har vi vaart i en sos barneby og sett paa en skoleavslutning i kirken i byen. Dette kan jeg skrive mer om senere og legge med et par bilder. Veldig positiv opplevelse. Saa de som stoetter sos barnebyer gjoer en god innsats...!! (har besoekt to andre tidligere i andre land, de var ogsaa veldig fine etc) ;)
Paa soendag drar vi nok paa stranda i et par dager... :) gleder meg!!!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar